Pierwszego określenia ?pozycjonowanie? w odniesieniu do

pozyconowanie Krakówpozyconowanie Kraków
Pierwszego określenia ?pozycjonowanie? w odniesieniu do działań rynkowych użył w 1969 r.
Jack Trout.
Wspólnie z Alem Riesem opisał on ideę pozycjonowania w książce ?Pozycjonowanie: Walka o Twój umysł? (?Positioning: The Battle for Your mind?).
Autorzy podkreślali, że pozycjonowanie dokonuje się w umyśle klienta, który staje się polem bitwy dla marketingu.
Punktem odniesienia w pozycjonowaniu jest zawsze konkurencja.

Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę konkurencyjnych ofert i działań marketingowych i prowadzić do takiego zaprezentowania swojej oferty, aby była ona postrzegana lepiej od innych.

W pozycjonowaniu można wykorzystać kilka cech, pamiętając jednak o wyróżnieniu jednej, która da przewagę wizerunkową na tle konkurencji.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozycjonowanie_(marketing)

Dlaczego warto wykorzystać sieć do promocji firmy?

Marketing w sieci to możliwość dotarcia w bardzo krótkim czasie do dużej grupy osób będących potencjalnymi klinami oraz wiele narzędzi komunikacji. Promowanie firmy przez internet będzie więc doskonałym uzupełnieniem kampanii prowadzonej w telewizji czy radiu.

Warto też mieć świadomość, że promocja przedsiębiorstwa w sieci daje ogromne możliwości i pozwala dostosować konkretną metodę do wybranej grupy docelowej.

Do dyspozycji mamy więc m.in.
portale społecznościowe, blogi firmowe, mailing, pozycjonowanie czy inne formy komunikacji z potencjalnymi klientami.
Przekłada się to na większą skuteczność, a co za tym idzie ? pozwala zwiększyć zainteresowanie marką.

Plusy marketingu w sieci

Wykorzystanie Internetu w celach promocji firmy i jej oferty nie powinno dziwić biorąc pod uwagę fakt, że to medium w bardzo krótkim czasie pozwala dotrzeć do ogromnej liczby osób, które mogą stać się potencjalnymi klientami.

Konkretne działania ponadto można dostosować do konkretnej grupy docelowej, a w dodatku ? analizować ich skuteczność za pomocą specjalnych programów i narzędzi.

Marketing w sieci ponadto sprzyja budowaniu pozytywnej opinii o marce i pozwala przedstawić firmę jako eksperta w danej dziedzinie.

Internet daje też wiele możliwości jeśli chodzi o wybór narzędzi promocyjnych, przy czym niekoniecznie muszą to być reklamy ? świetnie sprawdzają się też konta na portalach społecznościowych czy blogi eksperckie. .

Dodane: 31-10-2018 00:56

Tagi: pozycjonowanie seo marketing internet dla firm e-marketing

Widok do druku:

pozyconowanie Kraków

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: